Ramburs în caz de returnare

Avem o politică de returnare de 14 de zile, ceea ce înseamnă că aveți 30 de zile după primirea produsului pentru a solicita o returnare.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, produsul dvs. trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, neuzat sau neutilizat, cu etichete și în ambalajul original. Va trebui să aveți și chitanța sau dovada de achiziție.

Vă rugăm să rețineți că clientul va suporta costurile de transport ale produsului către depozite, cu excepția cazului în care produsul este deteriorat sau nu corespunde descrierii.

Din păcate, nu putem accepta returnări pentru articolele aflate la reduceri sau pentru cardurile cadou.

Pentru a iniția o returnare, ne puteți contacta la adresa info@malboess.co.uk. Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite instrucțiuni cu privire la cum și unde să trimiteți coletul. Produsele trimise înapoi către noi fără a solicita mai întâi o returnare nu vor fi acceptate.

Ne puteți contacta întotdeauna pentru întrebări privind returnarea la adresa info@malboess.co.uk.

Daune și probleme

Vă rugăm să inspectați comanda dvs. la primire și să ne contactați imediat dacă produsul este defect, deteriorat sau dacă primiți un produs greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o rezolvăm.

Schimburi

Cel mai rapid mod de a vă asigura că obțineți ceea ce doriți este să returnați produsul pe care îl aveți și, odată ce returnarea este acceptată, să efectuați o achiziție separată pentru noul produs.

Rambursuri

Vă vom anunța odată ce am primit și inspectat returnarea dvs. și vă vom informa dacă rambursul a fost aprobat sau nu. Dacă este aprobat, veți fi rambursat automat pe metoda dvs. de plată originală. Vă rugăm să rețineți că poate dura ceva timp pentru ca banca sau compania dvs. de card de credit să proceseze și să afișeze rambursul.